Stresszmentes, hatékony
tanulás
Egy pillanatra
hunyd le a szemed és repülj vissza az idővel kisiskolás éveidbe. Milyen
emlékek jönnek elő az iskola napjaiból? Szerettél iskolába járni? Szoktad
időnként még felnőttként is azt álmodni, hogy nem készültél fel a dolgozatra?
Érezted-e, hogy a szorgalmas felkészülés ellenére nem tudsz számot adni
a tudásáról? Lehet, hogy gyermeked ugyanezt érzi. Hallottad már tőle azt,
hogy „nincs kedvem tanulni“, „fáradt vagyok“, „ez nem is volt föladva“...
-
 |
Daniel Whiteside
és Gordon Stokes amerikai személyiség- és viselkedéskutatók több évtizedes
munkájának köszönhetően a leghatékonyabban működő módszereket ötvözték,
amely átfogó megoldást nyújt ezen problémákra.A módszer a test-lélek-elme
harmóniáját teremti meg könnyen elsajátítható gyakorlatok által. Ezek lényege,
hogy összhangba hozzák az egész agyat, ami ha kiegyensúlyozottan működik,
akkor nyújtja a gyermek a legjobb teljesítményt - és nem csak a tanulásban. |
-
Tanulni annyi, mint élni - élni
annyi mint tanulni!
-
Ha
a jobb és bal agyféltekék vagy az agy egyes részei nem működnek együtt,
megnehezítik a tanulást. Ez a probléma az iskolai években írási, olvasási
és számolási nehézségekhez, betűtévesztéshez, tanulási gondokhoz, így a
mérsékelt teljesítményből adódóan testi és lelki tünetekhez vezetnek. Ilyen
például a szorongás, zárkózottság, a magatartás és viselkedési zavar, hiperaktivitás.
Ha a gyerek
minden ok nélkül gyakran beteg, hasmenésre, rosszullétre hivatkozva nem
akar iskolába (vagy már óvodába se) menni, kedvetlen, túlérzékeny, könnyen
lehet, hogy ezek a tanulással kapcsolatos stressz jelei, hiszen a gyerek
sikertelennek érzi magát. |
 |
-
A gyerektanfolyam
egy bűbájos program, mellyel a gyerekeket megtanítjuk arra, hogy hogyan
tudják felismerni, és egyszerű, hatékony kineziológiai módszerekkel megoldani
saját problémáikat. A cél, hogy újra kedvüket leljék a tanulásban, olyan
könnyed és örömteli tapasztalat legyen számukra a tanulás, mint egészen
kicsi korukban volt. A gyermekek a tanfolyamon mindenekelőtt azt tanulják
meg, hogyan tudnak segíteni maguknak, anélkül, hogy másokra - szüleikre,
tanáraikra, társaikra - lennének utalva. Fontos szerepet kap a saját felelősségük
kérdése. Minden ember - minden gyerek csodálatos, egyedi, egyformán értékes
teremtmény. Éppen ennek a tudatosítása a legfontosabb ennél a tanfolyamnál!
"Egy
gyereknek ez semmiség!"
(Gabrielle
Ulbrich)
Ha felkeltettem
érdeklődésedet, nézd meg a tanfolyamok oldalt
és keress elérhetőségeimen!
|