-
Stresszmentes, hatékony tanulás

Egy pillanatra hunyd le a szemed és repülj vissza az idővel kisiskolás éveidbe. Milyen emlékek jönnek elő az iskola napjaiból? Szerettél iskolába járni? Szoktad időnként még felnőttként is azt álmodni, hogy nem készültél fel a dolgozatra? Érezted-e, hogy a szorgalmas felkészülés ellenére nem tudsz számot adni a tudásáról? Lehet, hogy gyermeked ugyanezt érzi. Hallottad már tőle azt, hogy „nincs kedvem tanulni“, „fáradt vagyok“, „ez nem is volt föladva“... 
-

Daniel Whiteside és Gordon Stokes amerikai személyiség- és viselkedéskutatók több évtizedes munkájának köszönhetően a leghatékonyabban működő módszereket ötvözték, amely átfogó megoldást nyújt ezen problémákra.A módszer a test-lélek-elme harmóniáját teremti meg könnyen elsajátítható gyakorlatok által. Ezek lényege, hogy összhangba hozzák az egész agyat, ami ha kiegyensúlyozottan működik, akkor nyújtja a gyermek a legjobb teljesítményt - és nem csak a tanulásban.
-
Tanulni annyi, mint élni - élni annyi mint tanulni!
-
Ha a jobb és bal agyféltekék vagy az agy egyes részei nem működnek együtt, megnehezítik a tanulást. Ez a probléma az iskolai években írási, olvasási és számolási nehézségekhez, betűtévesztéshez, tanulási gondokhoz, így a mérsékelt teljesítményből adódóan testi és lelki tünetekhez vezetnek. Ilyen például a szorongás, zárkózottság, a magatartás és viselkedési zavar, hiperaktivitás.
Ha a gyerek minden ok nélkül gyakran beteg, hasmenésre, rosszullétre hivatkozva nem akar iskolába (vagy már óvodába se) menni, kedvetlen, túlérzékeny, könnyen lehet, hogy ezek a tanulással kapcsolatos stressz jelei, hiszen a gyerek sikertelennek érzi magát.
-
A gyerektanfolyam egy bűbájos program, mellyel a gyerekeket megtanítjuk arra, hogy hogyan tudják felismerni, és egyszerű, hatékony kineziológiai módszerekkel megoldani saját problémáikat. A cél, hogy újra kedvüket leljék a tanulásban, olyan könnyed és örömteli tapasztalat legyen számukra a tanulás, mint egészen kicsi korukban volt. A gyermekek a tanfolyamon mindenekelőtt azt tanulják meg, hogyan tudnak segíteni maguknak, anélkül, hogy másokra - szüleikre, tanáraikra, társaikra - lennének utalva. Fontos szerepet kap a saját felelősségük kérdése. Minden ember - minden gyerek csodálatos, egyedi, egyformán értékes teremtmény. Éppen ennek a tudatosítása a legfontosabb ennél a tanfolyamnál!
"Egy gyereknek ez semmiség!"
(Gabrielle Ulbrich)
Ha felkeltettem érdeklődésedet, nézd meg a tanfolyamok oldalt és keress elérhetőségeimen!